pondelok 9. februára 2015

Raw kakaovo malinové srdiečka

Blíži sa valentíííín :) Tak som si pre Vás pripravila tematický receptík :) Vrelo odporúčam túto zdravú a skvelú dobrotu :)




(inšpirácia - pure2raw)


Množstvo na cca 9ks naplnených srdiečok.

Potrebujeme:


  • pol hrnčeka mandlí ( môžete použiť aj vlašské orechy, kešu... )
  • pol hrnčeka slnečnicových semiačok
  • 3PL kakaa
  • 2PL medu (ja som použila malinový )

Všetko si spolu rozmixujeme, vytvarujeme do gule a vložíme do mrazničky, kým si pripravíme plnku.





Na malinovú plnku :


  • 1 banán
  • pol hrnčeka malín
  • 4-5 polievkových lyžíc kokosového oleja

Opäť všetko zmixujeme a vylejeme do misiek alebo na plech. Ja som použila dve umelohmotné obdĺžnikové misky vystalené alobalom. Kľudne môžete použiť aj malý plech alebo hocičo s rovných povrchom. Túto hmotu si dáme  zatiaľ do mrazničky. Kakaové cesto si vyvaľkáme medzi dvomi papiermi na pečenie a vykrajujeme srdiečka, ktoré ukladáme na nejaký tanier, tácku, podložku. Keď máme hotovo, uložíme na chvíľu do mrazničky. Pozrieme sa, či nám už malinová plnka stihla stuhnúť natoľko,aby sme z nej vedeli vykrajovať srdiečka. A keď to máme, naplníme plnkou kakové srdiečka.  Je to dosť piplavá robotka,ale keď si necháte obe hmoty dobre stuhnúť, bude sa vám pracovať celkom fajn. A odporúčam, keď vykrajujete srdiečka či už kakaové alebo malinové, podberajte ich nožom alebo niečím podobným. Skladujeme v chladničke.

Dobrú chuť :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára