piatok 23. januára 2015

Raw mangovo - čokoládová torta

Konečne som sa odhodlala skúsiť raw tortu :) Na internete som si našla nespočetné množstvo receptov a nejak ich všetky skĺbila a dúfala, že to  bude nejako vyzerať a aj chutiť :) Kombinovala som suroviny, ktoré som mala doma nakúpené na obľúbené raňajkové smoothie. Kešu som doma nemala a orechy sa mi nechcelo čistiť. No torta sa vydarila aj bez toho :) Do mixéra som hádzala ingrediencie skôr od oka, hlavne čo sa týka korpusu :D No torta sa vydarila aj bez toho :)   Myslím, že som jej prišla na chuť :) Už sa teším ako budem skúšať stále nové a nové kombinácie. :)



Potrebujeme:

Na korpus:


  • hrnček sušených sliviek
  • pol hrnčeka hrozienok
  • 2Pl kokosu
  • hrnček slnečnicových semienok
  • 1,5 dcl kokosového oleja

Na mangovú vrstvu:


  • 2 zrelé mangá
  • 1dcl kokosového oleja

Na čokoládovú vrstvu:


  • 2 veľké zrelé avokáda
  • 1 banán
  • 2PL kakaa

Ak nemáte dosť zrelé ovocie, jednotlivé vrstvy môžete osladiť medom / agáva.

Postup

Na korpus si romixujeme suroviny na lepivú hmotu a poriadne ju natlačíme do menšej tortovej formy s priemerom 22cm. Keďže som to robila od oka vidíte,že môj korpus je dosť vysoký. Určite bude stačiť ak znížite počet surovín kľudne aj o polovicu :)

Mangá a kokosový olej spolu rozmixujeme  a vylejeme do formy na korpus. Uložíme do mrazničky, kým sa pripravíme rovnakým spôsobom aj čokoládovú vrstvu a vylejeme na mangovú vrstvu. Uložíme najlepšie na celú noc do chladničky. Ak sa vám nechce čakať tak dlho, šupnite tortu do mrazničky.


Dobrú chuť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára